Sorgligt

Båda dagens spel var sååå nära att gå in.... Först vinner HV71 mot Frölunda, vilket inte är så roligt igentligen.. Men men... Sen gör Färjestad vinnande målet med 14 sekunder kvar av matchen! YEY!
Zenit vinner utan problem. Galatasaray leder med 2-0 med tappar och förlorar till sist med 2-3.... Men eftersom jag hade ett spel som gör att jag vinner om det blev fler än 2 mål i matchen så var det helt okej ändå...

Till slut bara citymatchen kvar där det räcker med både oavgjort och vinst... 0-0 står sig ändå till slut minuterna där Ålborg gör två snabba mål och vinner med 2-0. FAN. Men jag spelade även ett live odds spel där Shaktar skulle vinna med 2-0. Jag spelade i runt 65e minuten så oddsen låg på runt 1,66 och jag satsade 50:-, jag vann till slut 83:-.

HV71
Färjestad
Galatasaray
Odds: 7,78
Insats: 20:-
Vinst: -

Zent st. Petersburg
Galatasaray-Hamburg (mer än 2,5 mål)
Manchester City (dubbelchans, vinst eller lika)
Odds: 4,63
Insats: 30:-
Vinst: -

Live spel 2-0 till Shaktar
Odds:1,66
Insats:50
Vinst: 83:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0