Nationellt prov i Svenska B, muuuntliigt...

Rolig söndag jag har framför mig, ska skriva ett tal och lära mig det utantill (smart!) till morgondagens nationella prov i Svenska B. Det suger. Sen har vi även något skumt Samhällsprov imon också där vi fått alla frågor, och även svaren (!?). Men även om vi har fått svaren så är det en jääävla massa frågor och svar att lära sig och jag har glömt papprerna i skolan. Det suger.
Frågan är om man ska orka ta tag i Svenskan med en gång... Kom precis hem från en mysig natt med Pia, och nu sitter jag här och lyssnar på Bloodhound Gang och försöker förstå mig på det nya msn. Lääängtar tills Pappa kommer hem idag med besked om bilen............. :-D

Någon som har någon bra film att rekomendera inför kvällen? :-)




















Familjen :-D



Dagens spel:

Inter
Barcelona
Real Madrid
Odds: 1,94
Insats: 100:-
Möjlig vinst: 194:-

Milan
Man City
Schalke 04
Odds: 8,15
Insats: 20:-
Möjlig vinst: 163:-
(CHANSSPEL!)

Real Madrid-Almeria (mer än 2,5 mål)
Barcelona-Malaga  (mer än 2,5 mål)
Odds: 2,14
Insats: 50:-
Möjlig vinst: 107:-



Gårdagens spel förstördes helt när Man United inte vann, dem fanns med i nästan alla spel. Men men sånt är livet och jag vann 326:- men satsade




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0