Lördagsgodis

Nu ska jag och Jeppan snart lira på hästar, sen ska jag köra Pia till hennes jobb i Vallda, YEY, sen ska jag sätta mig och kolla United-Liverpool! Vet inte riktigt vad som händer ikväll ännu...



Riktigt fina matcher idag, speciellt Man United- Liverpool...


Dagens spel:

Chelsea
Arsenal
Man United
Odds: 3,86
Insats: 50:-
Möjlig vinst: 193:-

Everton
Sunderland
Valladolid
Odds: 7,30
Insats: 20:-
Möjlig vinst: 146:-

West Ham
Arsenal
Lazio
Barcelona
Odds: 6,40
Insats: 50:-
Möjlig vinst: 320:-
(Har höga förhoppningar på detta spelet..)

Linköping
Arsenal
West Ham
Odds: 5,05
Insats: 20:-
Möjlig vinst: 101:-

Linköping
HV71
Odds: 5,15
Insats: 20:-
Möjlig vinst: 103:-

Sen har jag faktiskt spelat 50:- på E.M.D. i melodifestivalen, odds 6,00 , ingen aning varför.... Men får hoppas på det bästa!







Expertutlåtande från Erik Brinde:

Säker trippel:
Lazio
West Ham
Swansea
Odds: 5,00
Insats: 30:-
Möjlig vinst: 150:-

Chansspelet:
Watford
Deportivo la Coruña
Doncaster
Odds: 14,20
Insats: 20:-
Möjlig vinst: 283,50:-


Gårdagens spel gick käpp rätt åt helvete, hade i för sig inte förväntat mig så mycket mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0