Älskar solen! :D

Sjutk gött väder idag igen :D jobbig dag hittills med gym på morgonen, en halvtimmes religion, sen kungsmässan för att kolla klocka och mobil. Som det ser ut nu så blir det en Gant Williamspoint och en iphone :D Får se om det blir både och samtidigt eller om jag måste vara med och betala lite på bilen jag ska få :-D
 Efter att vi kollat klocka så gick vi in till hemmaplanen när det gäller betting, Pressbyrån på kungsmässan och spelade för en liten peng inför kvällens hockey... :-) lycka till Jesper!




Tomi Kallio


Dagens spel:

HV71
Färjestad
Galatasaray
Odds: 7,78
Insats: 20:-
Möjlig vinst: 156:-

Zent st. Petersburg
Galatasaray-Hamburg (mer än 2,5 mål)
Manchester City (dubbelchans, vinst eller lika)
Odds: 4,63
Insats: 30:-
Möjlig vinst: 139:-



Gårdagens spel gick som smort. Inkasserade 314:- totalt.

Cardiff
AIK
Odds: 3,54
Insats: 50:-
Vinst: 177:-
Gårdagens "chansspel" på AIK som mötte ett skadedrabbat, men ändå favorittippat Leksand och Cardiff mot Watford gick in. Det satt hårt inne i Cardiff matchen. Jag stängde ner matchen när det var ungefär i 88e minuten, alltså två minuter kvar. Då stod det 1-1. Imorse när jag gick in och kollade kontot på bet365.com så såg jag att Cardiff hade gjort mål på straff i 90e (sista) minuten :D alltså vann jag 177:- där. Det är bara att tacka och ta emot!

AEK Aten
Dinamo Zagreb
Juventude
St Etienne-Werder Bremen (mer än 2,5 mål)
Odds: 3,8
Insats: 20:-
Vinst: 76:-
Ingen av matcherna hade några problem. Tyvärr var inte insatsen så stor så att det blev några roliga vinstpengar att hurra för. Men som sagt många småvinster blir mycket pengar till slut!

AIK
Södertälje
Odds: 3,1
Insats: 20:-
Vinst: 62:-
Inga problem i någon utav matcherna där lagen vann med 3 eller 4 mål! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0